Niki doa2 di kitab ihya, sing dereng dongo siji suro diqodho. Sing wis kadung ndongo dibaleni, mandi (pas) bareng niki. Dadi sing wes kadung dibaleni. Dadi dawuhe tiyang2 sholeh, lek ono wong 40 mesti ono waline sitok, tapi lak patang puluhe iki kriminal kabeh? ora ruh. Dadi dongo santai mawon, mantep mandi.
Dongo niki sering kulo woco riyin, pas teng mina kitab niki kulo beto sing bab dongo niki kulo beto, kulo woco bolak balik. Dadi lak sing moco kulo, malaikat mpun mboten asing maksude. Karena kitab ini tak fotokopi, kitabul adzkar ihya kulo beto teng mina, kulo sering waos, niki mangke kulo maknane, lan mangke ndongo kalian niki.
Bismillahirrohmanirrohim Doa A'isyah rodhiyallohu 'anhaa.
دعاء عائشة رضي الله عنها
قال رسول الله صلى الله عليه وسلم لعائشة رضي الله عنها
عليك بالجوامع الكوامل
قولي
اللهم إني أسألك من الخير كله
عاجله وآجله
ما علمتُ منه و ما لم أعلمُ
وأعوذ بك من الشر كله
عاجله وآجله
ما علمتُ منه و ما لم أعلمُ
و أسألك الجنةَ و ما قرَّب إليها من قولٍ أو عملٍ
و أعوذُ بك من النَّارِ و ما قرَّب إليها من قولٍ أو عملٍ
و أسألك مما سألك به محمدٌ
و أعوذ بك مما تعوَّذَ منه محمدٌ
و ما قضيتَ لي قضاءً فاجعل عاقبتَه رَشَدًا
li a'isyata (maring a'isyah rodhiyallohu 'anha)
'alaiki (netempono, siro, a'isyah)
Pokok e angger alaika alaikum alaiki ai ilzam. Ilzam kados niki
Surat Al maidah 105
bi jawaami'il (ing dongo2 sing komplit, sing ngumpulno sing mbok butuhno)
al kawamili (kang sempurno)
A'isyah kowe tak warai dongo sing jami' (sing komplit coro jowone)
Quulii (ngucapo siro)
Ojo komplit mergo males ngapalno, koyok Robbanaa Aatinaa fid dunyaa hasanah, wa fil akhiroti hasanah, wa qinaa 'adzabannaar. Jare sapu jagad. Padune moh ngapalno. Komplit plus gak gelem ngapalno.
Allohumma (duh Alloh)
Innii (saktemene insun)
Asalu (nyuwun insun)
Ka (ing panjenengan)
Minal Khoiri (saking keapik an)
Kullihi ( yo sekabehane khoiri)
'Ajilihi (khoir sing langsung, sing langsunge khoir, yang sekarang)
wa Aajilihi (lan keapikan utowo khoir sing engkok2)
jadi cek apik sing sakniki, cik apik sing mengke.
Maa (perkoro)
'alimtu ( sing ngerti insun)
minhu (saking khoir)
maa(perkoro)
Lam A'lam( kang ora ngerti ingsun)
Sing masyhur ning kitab hikam nggih wonten niku, ono wali, pareg Pengeran, ndekne iku ora iso mangan kecuali kerjo. Gusti njenengan pirso lak kulo seneng ngibadah, mbok maringi rizqi sing ora usah kerjo. Walhasil suatu saat kerjo ning pasar dituduh nyolong, dipenjara. Bareng dipenjara ndekne Loh nyapo kok jadine kulo ning penjara? padahal kulo mboten nyolong? Jale nduwe rizqi sing ora kerjo? Woo wali bento, niku crito teng hikam. Makane wali2 junior repot, yo gak salah, Ya Alloh njenengan pirso lak kulo seneng ibadah, nyapo kulo kerjo barang, padahal butuhe kulo namung sak piring rong piring. Artinya ndekne tahu, kalau gak ingin kaya itu tahu betul, wong pokok iso mangan tok. Doane mustajab, suatu hari ndekne dituduh nyolong, ndilalah, terus piye.. pokok e dipenjara. Gusti.. kok jadinya LP, lho.. kowe jare njaluk rizqi sing ora usah kerjo? Mulane tiyang2 sing dipenjara doane mustajab. Berarti doa pingin rizqi tanpo kerjo. Itu orang luar biasa. Mboten niku tenan, niku crito teng hikam. Ojo geman marai Pengeran, ojo geman marai nopo? Pengeran. Pengeran iku senengane melehno tiyang. Dadi tiyang2 sing percoyo mbek ilmune iku mesti keweleh. Wes pokok e ngoten mawon, 'ajilihi wa ajilihi maa alimtu minhu wa maa lam a'lam.
Dadi lak njenengan ndongo, niku penekanane sing wa maa lam a'lam. Cik keapik an kulo ruh, cik mboten ruh.
wa a'udzu (lan nyuwun mbaurekso insun)
minasy syarri (saking ke elekan)
kullihi (sekabehane syarr)
'Ajilihi (sing sifat langsunge syar)
wa Ajilihi (sing sifat engkok e syar)
Cek elek sing kulo ruh, cik langsung lan sing mboten langsung. Sing mboten langsung nggih katah, saiki ketok e apik, sok mben elek.
Maa 'alimtu (kang ngerti sopo? insun)
minhu (saking syar)
maa (perkoro)
lam a'lam (ora ngerti,sopo? insun)
Dadi cek elek niku kulo ruh, mboten ruh, nggih sampeyan lindungi saking keelekan itu.
was alu (lan nyuwun, sopo? siro)
ka (ing panjenengan)
jannata (ing suargo)
wa maa (lan perkoro)
qoroba (kang marekno)
ilaihaa (maring jannah)
ming qoulin (saking pengucapan)
wa Amalin (saking pengamalan)
Poko kulo nyuwun teng suargo, lan yang mendekatkan ke surga, cik niku pengucapan, cek niku amal.
wa a'udzu (lan nyuwun baurekso,sopo? insun)
bika (kelawan panjenengan)
an Naari (saking nar)
wa maa (Lan perkoro)
qorroba (kang marekno)
ilaihaa (maring nar)
min qoulin (sakiing pengucapan)
wa amalin (saking pengamalan)
wa asta'idzu (lan nyuwun ing baurekso)
ka (ing panjenengan)
ka (ing panjenengan)
minhu (saking baurekso)
Dan kulo nyuwun dilindungi sing Rosuluka wa Habibuka Muhammad, minta perlindungan, wes pokok minta aman. Lha nggih to, misale kowe ndongo, ya Alloh kulo mpun ngantos dadi tiyang fekir, ampun ngantos dicobo wong wedok, ampun ngantos dicobo bojo judes. Padahal Alloh pirso, kowe ora bakal alim, lak ora alim ibadahem yo fekir iku. Kowe ora bakal nyukupi bojo, njajekno bojomu gak kuat, ibadahmu nyabari dijudesi bojo. Jebule kowe minta itu gak terjadi, kan kowe gak nduwe deposit ngamal apik kan? Sebab semua yang didesain Tuhan, anda anteni. Mpun ngandel kulo mawon lak pingin suargo panjenengan.
Lo nggih to, andaikan kita punya istri gak iso ngajekno, gak iso nyenengno, gak iso nukokno mobil, kebaikan kita kan hanya satu kan? nyabari dijudesi. Lha lek nyabari dijudesi ora gelem. Wa 'asyiruhunna bil ma'ruf, mbiyayi ragelem, terus opo apik em? tetep gelem ngeloni, kan doso tok kan? Atuk iku mau, wes menengae wes. Gusti piye2 niki nggih makhluk e Njenengan, bojo kulo nggih makhluk e Njenengan, judes nggih kersane njenengan, pun to niku pokok kulo ridho. Lha niku lak sing ndadek no kegiatane piyambak e sing ndadekno ganjaran kulo ridho mpun. Kowe ojo njaluk sabar, ngko kejadian iku terus, wes menengae. Intine wes pokok ora usah nerangno Pengeran. Risiko2, nerangno Pengeran risiko, menengae. Na iku sirrine, kulo jarang ndongo. Kulo niku lak mari sholat jarang ndongo. Takono santri2, Bingung kulo ape nerangno Pengeran.
Lhaiyo misale kowe kepingin dadi Polisi sing sukses nangkep bajingan, Alloh kudu nggawe.. bajingan. Opo maneh ndongo ngene malah elek maneh. Iki lak biasane shodaqoh sing mlarat2. Wong mlarat kadang yo kurang ajar, niyate apik, tapi kurang ajar. Misale kulo wong sugih, sering ngekek i duwek Rukhin, misale. Rukhin sering tak kek i duwek, sak juta opo setengah juta. Rukhin niku saking senenge kulo, tapi ndekne mlarat. Mlarat niku bahaya lak nganti ndongo ngene bahaya. Ya Alloh kulo paringi saget mbales jasa teng gus baha. Sehingga suatu saat kulo saget nyenengno gus baha saget kulo paringi duwei katah. Artine kan kudu keadaane berbalik, aku mlarat, rukhin sugih. Kan itu kurang ajar. Mosok sering dikek i, ndongo supoyo keadaan berbalik. Lho niyate apik, aku yakin niyate apik. Mulane kadang wong2 mlarat sing sering dikek i duwek wong sugih. Sing mlarat kepingin mbales jasa. Iku kadang kaifiyahe carane kudu diwalik. Lha molane sing sugih2 kudu nduwe dongo sing ndadekno imunitas, dari pecinta2 sing doanya salah, faham nggih. Lho tenan niki, mboten guyon, bahaya niku. Ya intinya banyak kebaikan yang kita gak tahu, banyak kecejelekan yang kita gak tahu. Mulane ora usah ndongo ngono hin, gusti kulo kepengin mbales jasane Gus Baha. Iku repot, risikonya tinggi. Faham nggih. (16.07)
Comments
Post a Comment